UN PAIS EN SI MATEIXEnguany viatja al nord del Marroc amb Obrint Camins. Després de l'èxit dels viatges organitzats al sud des de l'any 2014, tornem a fer expedicions al Marroc, aquesta vegada al Nord, una zona increïble!
Amb quin tipus de viatge et trobaràs?
- Viatge d'autor
- Responsable, sostenible i solidari
- Roadtrip en minibús
- Grups reduïts de màxim 13 persones
- Amb acompanyant/guia català en tot moment
- Hotels amb encant de gamma mitjana
- Restaurants seleccionats per la seva qualitat i autenticitat
- Guies locals de confiança en cada punt de la ruta
Coneix més sobre la nostra
filosofia de viatge aquí.
Tots els viatges els duem a terme en col·laboració amb Marhaba Viatges a la Carta, agència de viatges autoritzada a l'estat espanyol amb llicència nº *GCMD-000220, la qual cosa aporta les màximes garanties de protecció al viatger.
A través dels nostres viatges recolzem projectes solidaris socials, de desenvolupament local i/o mediambiental.
Descarrega't el PDF amb la fitxa completa del viatge per obtenir més informació.
Després de molts anys viatjant amb centenars de viatgers al sud del Marroc, sempre ens quedaven ganes d'organitzar un viatge al Nord, tan diferent i variat.
El Tànger mediterrani i cosmopolita, les ciutats imperials: Rabat, Meknes, Fes, tres llocs molt especials. Asilah la joia de l'atlàntic on gairebé no pots avançar per la bellesa dels seus carrers.
La lluminosa i blava Chefchaouen, un aire fresc entre muntanyes i cultius de cànem. La literària Tetuan amb la història tatuada pels seus carrers.
Ciutats i pobles que ens poden semblar una mica estranys, enlluernadors, plens de color i contrast.
El nord no és una complementarietat al sud, seria gairebé un país per si mateix. I si ens deixes, t'acompanyarem a gaudir-ho.
Data del viatge
Apuntats
Estat
18-25 Octubre
1
Sortida pendent
Preu del viatje: 1240 € + vols
Preu especial: 1160 € + vols (6 primers de cada grup)
Grup mínim/màxim: 6 / 13 persones.
Dies de viatge: 8
Informació sobre els vols
Hem dissenyat un viatge molt complet i equilibrat. La ruta serà la següent:
Dia 1: Arribada a Tanger
Dia 2: Coves d'Hèrcules, Kenitra, Asilah i arribada a Rabat
Dia 3: Visita Rabat, una de les 'ciutats Imperials'
Dia 4: Ruta Meknes, Fes
Dia 5: Visita Fes, la medina habitada més gran del món, Mulay Idris, Volubilis, sortida a Chefchaouen.
Dia 6: Chefchaouen.
Dia 7: Sortida a Tetuan, Mercat i arribada a Tanger .
Dia 8: Tanger i tornada a casa.
Descarrega't el PDF amb la fitxa completa del viatge per obtenir més informació..
COORDINADORS DELS GRUPS
Josep González. Viatger amant de la natura i la cultura. En el seu primer viatge, descobreix que el món és massa bonic com per veure'l des de casa.
A partir d'aquí, comença a col·leccionar experiències explorant els 5 continents, on conclou que viatjar és compartir, és viure les emocions dels països en primera persona.
OPINIONS DE LA GENT QUE HA FET AQUEST VIATGE AMB NOSALTRES
JORDI I BET - Grup d'Octubre 2024
És el segon viatge que hem fet amb Obrint camins de la mà d'en Josep.
Marroc té el seu encant i Obrint camins sap com fer-ho perquè descobreixis i gaudeixis alhora. Molt recomanable i esperem repetir.
DOLORS C. - Grup d'Octubre 2024
Ha resultat una immersió en la cultura marroquina, que complementa a la perfecció el viatge Marroc-sud, del que vaig poder gaudir fa uns anys.
Permet veure les particularitats regionals/ comarcals, els costums i la influència dels que van viure abans.
Ha estat una experiència 100% recomanable, que compleix la filosofia dels Viatges amb Consciència que Obrint Camins prepara.
Pel que fa al guia... No podíem tenir un de millor!!!.
ROSER V. - Grup d'Octubre 2024
Segona vegada amb Obrint Camins. Hem descobert una part diferent del Marroc.
Els seus pobles, les seves ciutats i sobretot la seva gent que ens han explicat la seva història i la seva cultura.
Una gran experiència acompanyada de bona gent i, sobretot, d'en Josep que ens cuida en tot moment. Totalment recomanable.
SARA S. - Grup d'Octubre 2024
Desprès de la boníssima experiència de l’any passat al sud, no vaig dubtar ni un moment en tornar a repetir viatge amb Obrint Camins de la mà d’en Josep.
Se’ns dubte una terra amb molts contrastos, que queda reflectit visitant els bonics pobles de la ruta que ens proposa.
Guies locals que deixen constància dels bons coneixements que tenen de la terra que estem trepitjant, així dels costums i tradicions.
I tot això, orquestrat per en Josep, que en tot moment esta pendent que el viatge flueixi, solucionant els petits incidents que puguin sorgir, així com del benestar de tothom.
I com no, una vegada més, envoltada de persones meravelloses que han fet d’aquest viatge una aventura genial.
PERE I CARME. - Grup d'Octubre 2024
Viatge molt enriquidor culturalment que es complementa perfectament amb el que vam fer l'any passat a Marroc sud.
I, a més, dóna una visió global del Marroc que vam gaudir moltíssim!
Un punt i apart és el Josep, el nostre guia en els dos viatges, sempre atent a les nostres necessitats, sensible, coneixedor i amant d'un país que t'omple la motxilla de vivències i bons records i sobretot de la seva gent.
IMMA F. - Grup d'Agost 2024
Aquest viatge al Marroc Nord es el segon que faig amb Obrint Camins, el primer va ser a Turquia i la veritat es que els dos viatges han estat perfectes.
Rutes molt ben escollides i molta varietat de coses a fer durant tot el viatge.
Els hotels i restaurants escollits per la ruta són perfectes i estan escollits amb tot detall.
Els dos viatges els he realitzat amb el Josep com a coordinador i la veritat que molt bé. Atent en tot moment que tothom estigui bé i que a ningú li falti de res.
Estic segura que repetirè viatge amb Obrint Camins ben aviat.
JOSEFINA S. - Grup d'Agost 2024
El viatge ha estat fantàstic, L'acompanyant amb molt bona nota ;).
Encoratjo a tothom que tingui pensat fer aquest viatge a fer-ho amb Obrint Camins. Marroc Nord és preciós. Molt urbanita i no gens rural, totalment diferent al viatge de Marroc Sud.
ROSER P. - Grup d'Agost 2024
Si el viatge amb Obrint Camins al Sud del Marroc va ser excepcional, el viatge del Nord no és queda tampoc enrera.
Tant igual i tant diferent alhora.... Cada ciutat amb una història tant diferent, el contrast del paisatge, des dels verds més mediterranis de Tànger i Tetuàn fins als mès arids als voltants de Fez per arribar després a les muntanyes del Rift a Chaouen... la gent, tant amable... els guies de les diferents ciutats donant-ho tot per fer-nos aprendre i entendre la seva manera d'entendre la vida... els menjars, les olors, els colors, tot tot excepcional.
I pel final, el gran suuuperguia i ara ja amic Josep... un crack com sempre. Sempre atent, que no ens falti res en cap moment, pendent de tot i de tothom... amb un gran sentit de l'humor.
Un gran viatge amb un gran grup també que ens ho hem passat molt i molt bé. Marroc és un país que s'ha de visitar i amb Obrint Camins un viatge molt i molt recomanable!!!
ROSA T. - Grup d'Agost 2024
Un viatge fantàstic, molt ben organitzat. Coneixia el sud i ha estat una nova experiència.
No tinc prou paraules d'agraïment pel Josep i per tot el grup. Vaig tenir un problema al genoll que em va fer dubtar de si anar el viatge o no, però finalment i gràcies a tots vaig poder gaudir molt.
100% recomanable !!