Obrint camins

VIATGE A GÀMBIA

EL SOMRIURE D'ÀFRICA
Enguany viatja a Gàmbia amb Obrint Camins. Després de l'èxit dels viatges organitzats des de l'any 2014 al Marroc, Turquia, Malàsia, Malta i Kenia, llancem un nou destí, Gàmbia, un país molt autèntic.

Amb quin tipus de viatge et trobaràs? Coneix més sobre la nostra filosofia de viatge aquí.

Tots els viatges els duem a terme en col·laboració amb Marhaba Viatges a la Carta, agència de viatges autoritzada a l'estat espanyol amb llicència nº *GCMD-000220, la qual cosa aporta les màximes garanties de protecció al viatger.

A través dels nostres viatges recolzem projectes solidaris socials, de desenvolupament local i/o mediambiental.


Descarrega't el PDF amb la fitxa completa del viatge per obtenir més informació.



Viatge intens a un país que no està massificat pel turisme i que per tant conserva la seva autenticitat. Gàmbia és un país amb poc territori, però amb molt a explorar.
Els seus mercats, les seves gents, les seves tribus, les seves platges, el seu passat colonial, la seva naturalesa, la seva fauna... visitar Gàmbia és viure una experiència viatgera completa, autèntica i singular.
Partirem de Banjul, a la costa, i ens desplaçarem en furgoneta fins a arribar a JanJanbureh, en l'altre extrem del país. Tota la ruta discorrerà seguint el riu Gàmbia, que representa l'eix del territori, l'artèria principal del país.
Visitarem una fundació que treballa per a millorar les condicions de vida dels nens i comprovarem com és el dia a dia d'aquest país amb pocs recursos però amb moltes ganes de prosperar.
Ens sorprendrem amb els ocells de Gàmbia, ja que és un dels millors països del món per a albirar-los, i navegant pel riu tractarem de veure hipopòtams, cocodrils i ximpanzés.
Gàmbia és tot això i molt més, així que comença a preparar la maleta!!!


Data del viatge
Apuntats
Estat
11-19 gener
6
REALITZAT
Preu del viatje: 1140 € + vols
Preu especial: 1060 € + vols (6 primers de cada grup)
Grup mínim/màxim: 6 / 13 persones.
Dies de viatge: 9
Informació sobre els vols
Descarrega't el PDF amb la fitxa completa del viatge per obtenir més informació..

COORDINADORS DELS GRUPS
Xavi Molins i Carme Corretgé, fundadors del projecte obrintcamins.cat. Escriptors i viatgers, tenen àmplia experiència a organitzar i coordinar grups de viatge. Fundadors de l'ONG BPM, vinculen sempre que poden els seus viatges amb causes humanitàries. Llegeix més sobre ells aquí


CONTACTA PER A MÉS INFORMACIÓ
Nom: *


Email: *


Telèfon:


Consulta: *


Introdueix les lletres com les veus en la imatge.


Política de Privacitat i protecció de dades.

Xavi i Carme

Xavi y Carme Escriptors, viatgers, experts en màrqueting online i fundadors de l'ONG BPM, som els autors d'aquesta web. Ens han definit de moltes maneres, però la que més ens ha agradat va ser quan... Llegir més

Josep González

Josep González Viatger amant de la natura i la cultura. En el seu primer viatge, descobreix que el món és massa bonic com per veure'l des de casa. A partir d'aquí, comença a col·leccionar experiències explorant els 5 continents, on conclou que viatjar és compartir, és viure les emocions dels països en primera persona.

Mireia Puntí

Mireia Puntí Biòloga i fotògrafa. Actualment imparteix cursos de fotografia especialitzats en la temàtica de la naturalesa i els viatges. Gran viatgera, és autora del llibre El viatge dels Rodamons, basat en el seu gran viatge de catorze mesos donant la volta al món.